17 December 2011

Majlis Kahwin Gila Bagai...Aduhai Isteriku


Sekadar gambar hiasan pinjam dari blog rakan blogger
Mewahnya

Kahwin umrrmmm semua orang nak kahwin, aku pun nak kawin jugak. tersenyum aku sorang sorang hehehe. bagi lelaki macam aku dapat buat majlis kawin yang simple Alhandulilah syukur untuk melengkapkan raptai persandingan, bukan aku je rata rata semua lelaki yang pendapatannya tak lah tebal poketnya nak kan yang simple yang wajib di utamakan.

dan aku megerti orang perempuan inginkan yang meriah kerana bagi mereka perkahwinan dan persandingan adalah teramat penting, ye lah mungkin seumur hidup sekali kan. dan aku juga tahu orang perempuan sangat cerewat dalam memilih tema pakaian waktu bersanding, sebab nakkan yang terbaik pada hari tersebut.agar boleh diingati sampai bila bila. ye lah suami mana yang tak nak jaga hati isterinya, terpaksa ikutkan walaupun tak punya wang yang tebal aku turuti juga wahai isteriku.


Sekadar gambar hiasan pinjam dari blog rakan blogger
biasa biasa jer


Tapi alangkah indahnye dan tenangnye hati suami kira nya isteri dapat menyelami hati dan kemampuan
 si suami dalam majlis persandingan tersebut. mungkin suami nak yang ringkas ringkas, maklumlah banyak duit dah digunakan hantaran kawin je dah berapa cincin kawin itu ini dan sebagainya. tapi ada isteri yang benar benar faham akan suaminya. terima kasih isteriku kau memahami ku dan kau memahai isi poketku yang dah nipis ni.hehehe

No comments:

Post a Comment