07 January 2012

---> wOw baNyaKnye DuIt daLaM ASB TaHun Ni <---

---banyak ke duitnye--- aku punya duit dalam ASB tak banyak ciput jer..... alahai macam mana nak penuhkan duit dalam ASB aku ni ek*** Korang dah kemas kini buku pelaburan ASB mesti banyakkan??? berkelip -kelip mata tengok nombor dalam buku tu.~~~~kenapa tak banyak ke duit dalam buku.... tak apa sekurang - kurangnya ada juga duit faedah dari pelaburan korang walaupun sikit~~~~ini bermakna korang dah berjaya melabur daripada meleburkan duit korang dari tak tentu hala.


Faedah ASB 7.65 + bonus 1.15 = 8.80

Pesanan : Kalau nak lebih kena pandai melabur dalam institusi pelaburan yang sah. Public Mutual salah satunya  Pelaburan Emas antaranya dan Pelaburan Hartanah adalah sangat penting bagi aku.
**** aku sendiri pun belum memulakan Pelaburan kesemua diatas insyaAllah aku akan buat****


No comments:

Post a Comment